vineri, 27 ianuarie 2017

Orhidee si neoameni

Intr-o zi orhideeea mea a ramas fara tija ei plina cu boboci.
Un accident. 

M-am gandit atunci sa tai toata tija. 
Era un pic sinistru cum arata rupta si total inutila. 
Dar nu am facut-o. Nu stiu de ce, poate de lene, poate din alt motiv.

Dupa un timp, din ramasita de tija a aparut o ramura mica si firava cu 3 boboci mici.
Asa ca orhideea mea o sa faca flori. Yey.

Nu o sa va tin teorii de gandire pozitiva si alte minuni de care e plin netul.

Am sa va spun numai ca este un pic trist
cum orhideea a ramas orhidee si si-a vazut de treaba ei sa faca flori
in timp ce oamenii devin neoameni dupa incercari cu mult mai mici,
uneori, mult prea des,
fara nici un motiv,
doar pentru propria placere de a face rau altora.




__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

Un comentariu:

  1. Eu am rupt florile uscate, nu si tija... sa vad daca orhideea mea ma va rasfata cu alte flori...Ce zici, Dara?
    Claudia

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.