joi, 3 mai 2012

Marea tragedie umana

Marea tragedie a oamenilor este ca se bazeaza pe o viata fara schimbari.
Chiar si planurile de viitor sunt facute avand aceasta premisa iar schimbarile ii iau pe oameni pe nepregatite aproape intotdeauna.

Bagati la cap ca viata e miscare si schimbare.
Numai asa o sa aveti o sansa sa va adaptati si sa va schimbati si voi la randul vostru.

Atentie !
Am spus ca o sa aveti o sansa, nu ca o sa si profitati de ea :)



__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

2 comentarii:

  1. Eu nu cred ca omul se schimba in altceva ce deja e, eu cred ca omul se apropie de adevarata lui natura sufleteasca de care l-au indepartat tot felul de factori interni sau externi, mai ales ca primii ani ai vietii (0-18) sunt cei influentabili.

    Eu de cate ori am simtit ca ma schimb de-atatea ori am simtit ca ma apropii tot mai mult de ceea ce sunt cu adevarat, de aceea ce ma intuiesc, dar nu intotdeauna reusesc sa ma si definesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ MeetTheSun - pleci de la ipoteza ca oamenii vor sa se cunoasca; dar e chiar asa ?

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.