luni, 19 iulie 2010

320. Straini in propria tara

Nu este un secret pentru nimeni sfatul meu pentru toti cei care pot: plecati din tara si stabiliti-va oriunde pe planeta acesta... in orice stat civilizat o sa gasiti stabilitatea zilei de maine, acea siguranta pe care o cautati....

Multi au temeri ca "dincolo" o sa fie considerati "straini".
E adevarat, asa o sa fie considerati.

Dar aici, aici nu tot "straini" suntem ?
Suntem Straini in propria noastra tara.... priviti cu atentie in jur si o sa imi dati dreptate. Statul roman, atata cat a ramas din el (tineti minte ca dispare, nu-i asa ?) priveste la voi numai ca sursa de venit prin taxe si impozite fara sa va ofere nimic in rest - nu avem siguranta alimentara, siguranta sanitara, siguranta sociala, siguranta pe strada.... nu avem nimic din ceea ce ar trebui sa ne ofere un stat noua, ca cetateni ai statului.

Suntem Straini aici in propria noastra tara !

Cateodata ma gandesc de ce nu plec si eu, de ce nu sunt si eu plecat.
Nu tin pentru mine raspunsul: acesta e destinul meu. Dar e al meu. Al vostru este este "dincolo".... cat de greu va este sa pricepeti ca aici nu aveti nici o sansa sa traiti decent, in bucurie, fericire si libertate ?