luni, 14 decembrie 2009

229. Adio Romania !

Nu, nu am disparut. Am stat relaxat, profitand de inceputul iernii. Am baut ceai cu scortisoara, lamaie si miere de salcam, am papat mandarine si nuci, am citit si am meditat la viata pe care o am. Viata scurta asa cum este a tuturor celor care traiesc pe aici....

42 de ani au trecut peste mine.
Ani frumosi, plini de bucurii si fericire. Cu greutati, cu pierderi, cu eforturi, cu renuntari... o viata normala de om normal. Undeva, departe in timp, am fost pus sa aleg intre lume si Drum. Am ales Drumul, chiar daca la inceput nu stiam cum este si ce ma asteapta. Poate e mai bine; nu stiu daca as fi mers mai departe stiind pretul pe care o sa-l platesc - asa cum se stie, orice are un pret.

Astazi am ajuns la o rascruce.
Am stat mult timp si am privit in mine si in ceilalti... si am hotarat. De astazi, am sa permit tuturor sa traiasca cum doresc. Am sa accept suferinta altora si nu am sa mai permit tristetii sa imi cuprinda inima. Si am sa pasesc mai departe fara nici o remuscare ca nu m-am oprit din Drum.

Mai am putin de stat pe aici si vreau sa ma bucur de fiecare clipa. Iar pentru aceasta am sa spun simplu: Adio Romania !

Poate peste 100.000 de ani o sa se mai nasca un spiridus pe aici, dar eu nu garantez. De acolo de unde o sa fiu, am sa fac tot posibilul ca doar Dreptatea si Judecata sa viziteze acest popor. Poate doar asa, prin suferinta si lacrimi o sa se elibereze de minciuna, hotie, crima si intuneric.

Multi s-au intrebat cine sunt si cu ce m-am ocupat.
Nu e nici un secret: am fost un promotor al Milei. Mila pentru toti cei din jur, oameni, animale, plante sau pamantul pe care calcam. Dar oamenii nu au nevoie de Mila. Asa ca de astazi, rugaciunea mea va fi nu "Doamne Iarta-i, ca nu stiu ce fac"... ci "Doamne, da-le dupa Faptele lor".

Asta a fost tot.
Ramaneti cu bine.