marți, 27 octombrie 2015

Moartea nutritionistilor

 Moartea nutritionistilor  
 si a altor "guru" ce dau sfaturi in domeniu: 

 Se ia paine proaspata 
 se unge cu un strat GROS de unt GALBEN 

 Si se papa 
 muscand cu POFTA 
 din gogonelele sifonate de la butoi. 

 Ca alternativa 
 total INDECENTA 
 se pune pe aceeasi bucata de paine cu unt  
 miere de albine 
 sau gem de afine. 

 Se mananca pana POCNESTE burta :D 






__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

6 comentarii:

  1. haha ce criminaaaaaaaaaaaal esti :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dili - "criminal" este nickul meu secret :)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Citind lucruri serioase in postarile de dinainte, dau de asta si ma trezesc razand... :))
    Si cu pofta, ca de dimineata am mancat unt cu gem, dar vai! nu si cu miere!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Claudia - Garantez ca si acest post este foooooarte serios :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost serios până am citit... POCNESTE burta :))
      Si azi am mancat unt cu miere, na!

      Ștergere
  5. @Claudia - 5 minute de rusine ca ai mancat fara noi :DDDD

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.