miercuri, 7 octombrie 2015

Melcul

Plouase noaptea intreaga
Si toate plantele erau acoperite de stropi...
O clipa perfecta pentru micutul melc sa plece la plimbare.

Fara sa isi dea seama a ajuns pe un trotuar prea larg pentru viteza sa inimaginabila de melc imbatat de ploaie.

Asa l-a prins primul trecator care l-a calcat.
Nici nu a simtit calcaiul greu strivindu-l.
Nu a simtit nici urmatoarele....

Si nici oamenii nu l-au simtit si nu l-au bagat in seama.
Oamenii nu baga in seama melcii.

Asa l-am gasit eu, flecit pe asfalt.
Turtit  de parca dorea sa imbratiseze pamantul tot.

Am vazut multe morti la viata mea.
Am vazut oameni murind de cancere, de boli de inima sau murind pur si simplu de moarte. Am vazut si impuscati murind in '89, de toate am vazut atata moarte cat pentru o mie de vieti....

Dar o moarte mai inutila decat moartea acestui melc mic nu mi-a fost dat sa vad.

Acum soarele rade pe cer.
Si nici urma nu mai e din ploaia ce a curs spre pamant trezind din somnul dulce un melc.


*Acest post nu permite comentarii.



__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic