miercuri, 21 octombrie 2015

Cum sa ai o relatie fericita

Recunoasteti, v-am atras atentia cu titlul postarii.

Stiu, s-au scris biblioteci 
si s-au taiat mii de hectare de padure 
de cei care au abordat acest subiect fara a-l epuiza.

Eu am sa reduc totul la esenta 
asa cum incerc (si nu prea reusesc :DDD )
de fiecare data:

Cum sa ai o relatie fericita ?
Raspunsul este simplu:

Ganditi-va la relatie ca la una de afacere
Abordati relatia astfel incat sa CASTIGE 
toate persoanele implicate in relatie:
sot-sotie,
parinte-copil
prieten-prietena

Si tot asa.
Sa CASTIGE, sa fie pe PLUS amandoi (sau toti daca e o relatie extinsa).

Atat de simplu, atat de evident.
Si nu am avut nevoie nici macar de o pagina A4 sa va arat esenta.





__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.