miercuri, 10 decembrie 2014

Singura mea dorinta e sa mor

Tinand cont ca singura mea dorinta este sa mor si sper sa se realizeze cat mai repede aceasta dorinta simpla a mea, anuntul acestei postari este unul simplu si banal:

Daca vreti sa va spun ceva personal, o recomandare de tratament, ceva despre ce cunosc eu despre lume si viata, profitati cat mai repede. "Maine" nu se stie daca mai aveti pe cine sa intrebati.

Pace tuturor.



__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

2 comentarii:

  1. Avem nevoie de tine pe acest pamant. De fiecare spirit care se straduieste sa gaseasca calea spre " acasa" si care ne impartaseste din stardanii, din cautari din descoperiri.
    Stiu ca e cam egoist, dar eu as dori sa nu pleci inca de aici.

    RăspundețiȘtergere
  2. slava Domnului ca nu e asa simplu... si pitigoilor cine sa le mai dea sa manance? si eu la gandul cui ma mai linistesc? si spiridusi imbratisati strans unde sa mai fie? si eu pe cine mai bat la cap ? Tocmai acu', cand e lumea mai reaaa? Ian auzi la eeeel..... ntz ntz ntz... puuuuuuuuuuuuuup!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dili

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.