marți, 9 decembrie 2014

Descoperirea de sine

V-ati intrebat vreodata cine sunteti voi cei adevarati ?
Daca raspunsul este da, am sa va spun o tehnica ce poate sa va arate raspunsul:

Luati o oglinda cat mai mare si priviti-va in ea cat mai mult timp. Lasati-va "descoperiti" sa zic asa. Si, da, daca simtiti nevoia discutati cu persoana care o vedeti in oglinda. Orice doriti si simtiti voi. Va garantez ca o sa fie un dialog interesant daca sunteti sinceri in timpul discutiei.

Aaaaa, sa nu spuneti ca nu v-am avertizat: asa cum banuiti deja (in special cei care ma stiu din postarile mele anterioare), exercitiul nu e o joaca si rezultatele nu se obtin dupa 5 minute. In plus, s-ar putea ca ce aflati sa fie total diferit fata de parerea pe care o aveti despre voi.

Succes la cautat oglinzi !

Hm, ar trebui sa imi deschid un magazin de vandut oglinzi :D ??? Neeeee, o sa fie prea putini doritori :)))))))



__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

2 comentarii:

  1. Hm! S-ar putea sa dai faliment destul de repede.:)
    Personal, recunosc ca m-am privit de multe ori in oglinda din postura mamei vitrege, cu intrebarea pe buze: Oglinda, oglinjoara care-i cea mai frumoasa...
    Insa exercitiul oferit de tine este formidabil! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @darry.anna - speram ca o sa ma imbogatesc vanzand oglinzi :)

      Ștergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.