duminică, 17 ianuarie 2016

Adevar enervant

Imi pare rau
pentru ipocriti si habotnici
ca trebuie sa spun asta

Dar lui Dumnezeu / Allah / Budha / Manitou
i se rupe de rugaciunile voastre
si nici nu le "aude".

Divinitatea
se "uita" la faptele voastre
si la nimic altceva.

Ups, e o problema cu ipocrizia, 
cu diferenta dintre declaratii si fapte ?
Imi cer iertare tuturor celor pe care ii deranjez 

cu adevarul pe care il exprim.





__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

10 comentarii:

  1. hi hi, indeed.....ar fi prea usor pentru cei care se rog de rup pamantul iar faptele ii contesta, si-ti mai freaca creierii ca tu de ce nu faci ca ei...
    Un boboc

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru articolul meu preferat de pe intreg blogul tau : "felicitari!"
    http://darael.blogspot.ro/2015/11/credinta-ateistilor.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru multi Dumnezeu este doar o adeziune de forma si de interes, ca multe alte lucruri din viata lor, care are GARANTIE. Unde vezi tu Ipocrizie?

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Un boboc - Frecatul creierilor e un punct important in fisa postului, cum sa renunte tocmai la el :D ?

    RăspundețiȘtergere
  6. @Quijote - Articolul meu preferat este cel pe care nu l-am scris niciodata :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Dili - Doresti sa iti raspund la comentariul tau sters :D ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spiridusule, nu mai doresc nimic decat sa invat odata cum se traieste inainte sa o iau razna. Nu mai am de zis nimic decat sa te felicit pentru ca tu mai poti. Hugs.

      Ștergere
    2. @Dili - Daca o sa imi trimiti un mail am sa iti raspund atata cat pot cu nepriceperea mea in ale vietii. In general e bine sa se raspunda unor intrebari concrete; prea e plina batatura de priceputi in tot si toate cu sfaturi generale pentru oricine.....

      Ștergere
    3. Saru'manaaa.... ce sa fac si eu, supararea cand imi vine rup camesa de pe mine :P

      Ștergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.