miercuri, 12 martie 2014

Minciuni nevinovate

"A fost o minciuna nevinovata."
Auzim aceasta scuza de fiecare daca cand cineva minte. Ba mai mult, chiar noi (inclusiv eu, sa nu creada cineva ca eu sunt omul perfect) o folosim fara nici o jena.

Dar ganditi-va, intr-o relatie apar minim doua minciuni cu "nevinovatia" lor.
Daca e vorba de o familie cu un copil suficient de mare, efectele sunt date de 3 minciuni.

Urmarind rationamentul, puteti sa va imaginati efectele a 7 miliarde de minciuni "nevinovate" ce ne afecteaza pe noi ca omenire ? Auleu, am spus 7 miliarde de minciuni ? Iertati-ma. Sunt naiv. Cine are in spate DOAR 1 minciuna "nevinovata" ?

V-am tulburat ?
Asa ar trebui, sa fiti tulburati.

Tocmai ati aflat de ce traiti in iad.

Din cauza unei simple minciuni "nevinovate".





__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.