marți, 31 octombrie 2017

Intrebare nepusa

De cand ma stiu am fost ros de intrebari si am cautat raspunsuri.
Asa sunt eu, un curios.
Poate acesta este singurul motiv pentru care am ajuns sa stiu atatea lucruri despre oameni, lume si viata.

Dar marturisesc,
intotdeauna mi-a fost teama de o intrebare 
si de aceea am reusit sa o evit pana acum cu gratie: 

"Care sunt nevoile tale reale Darael ?"



__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.