marți, 30 august 2016

Marea problema a invatamantului romanesc

Marea problema a invatamantului romanesc...

Scuze, marea problema a sistemului imbecil 
de indoctrinare sociala din romania (r mic) 
este lipsa totala a bunului simt,
a bunei cuviinte
si a normelor morale de baza.

Ati auzit pe cineva vorbind 
de aceste carente educationale fundamentale ?
Eu nu am auzit.


Cu asta am spus tot.

Cand cineva incepe sa vorbeasca aberatii despre salarii,
manuale,
ore,
metode sofisticate de predare 
si / sau alte aberatii si enormitati despre sistem
eu rad si ma tin de burta.

Chiar asa fac..... cu toate ca nu e nimic de ras, 
dar vazand ce vad,
eu nu mai plang nici macar cu o lacrima
pentru acest popor.





__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

2 comentarii:

  1. si pe copiii cu bun simt si norme morale, zic eu, de baza... cum ii inveti sa se descurce intr-un sistem plin de frustrari si indiferenta?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dili - manifestand tocmai acel bun simt si acea morala minima ?

    Stiu, pare aberant dar e singura solutie pe termen lung.
    Evident, daca dorim sa avem in viitor oameni si nu animale indobitocite cu doua picioare......

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.