sâmbătă, 1 ianuarie 2011

311. Dupa revelion

A venit si prima zi. Daca stau si cuget adanc, nu vad ce diferenta este intre aceasta zi si ziua de ieri si (banuiesc si) cea de maine. Oare sa fie numai valoarea deosebita pe care o dam acestei zile ? Eu asa cred, dar mai trebuie sa meditez asupra acestui lucru. Oricum, ziua de maine nu este asa departe cum banuiesc multi.

Nu am sa spun de cele 3 sau 12 dorinte de An Nou.
Nu am facut nici o lista cu toate ca ispita a fost mare.
Pana la urma, am spus in gand ca am speranta sa prind si revelionul urmator si, in aceste zile sa cunosc / vad / percep / stiu / accept / folosesc Realitatea pentru a trai asa cum doresc fiecare clipa de viata.

Ce ar mai fi de spus in aceasta zi frumoasa de iarna ?
Am intrat in acest an plin de uimire. Am fost surprins extrem de placut de programul oferit de ProTv in noaptea dintre ani. Marturisesc, a fost ceva neobisnuit asa ca acum am sa le multumesc celor care ne-au oferit acel spectacol, daca nu ma inseala memoria "Star Maraton de Revelion".

Bravo tuturor !

5 comentarii:

  1. sa fie macar 12... implinite toate. in fiecare clipa de viata.
    mai mediteaza :)
    nu e semnificatia pe care o dam, ci semnificatia pe care o dai :)

    io zic ca si daca iti doresti ceva mai precis merge...
    nu tre sa ne spui ce, da spune-ti tie!

    un an bun cu mult drag in el :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, Darael!!

    Sa fii sanatos si fericit si in 2011. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Se spune ca occidentalii sunt atat de materialisti, de obositi, de frustrati, de consumeristi etc. pentru ca au pierdut simtul timpului sacru (cae este ciclic, incarcat de sens, innoitor) si traiesc intr-un timp profan, in care nicio zi nu e diferita de alta, timpul curge liniar si din ce in ce mai lipsit de sens.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Ajnanina - mi-ar place sa ii fie lui drag de mine :D

    @ Cris - saru'mana.

    @ Mihai Cuza - fiecare e liber sa traiasca asa cum doreste. Daca lor asa le place (sau li se pare ca le place) eu de ce sa comentez ?

    Amu, daca e vorba de timp, anul 2011 a inceput nu la 1 ianuarie, ci in 22 decembrie 2010 ora 01:38, in momentul solstitiului de iarna.

    Ce am sarbatorit noi este numai o conventie umana unanim acceptata.

    @ Rappa_ru' - ma astept la succese nebanuite tot anul 2011 :D Multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.