marți, 1 mai 2012

Strigat in pustiu

Am fost pe camp.
Si am urlat.

Din adancul plamanilor am strigat.
Doar, doar cineva imi raspunde. Sa aud ca cineva imi raspunde, atata doream.

Dar nu am auzit nimic.
Cu coada intre picioare am plecat taraindu-ma inapoi. Singuratatea e cel mai greu lucru de dus.... o duci singur.

Au trecut mii de ani de atunci si intre timp am invatat ceva: ceilalti iti vor raspunde pe limba lor, asa cum pot ei.... si daca ii asculti, ii auzi si pe ei cum striga la randul lor asteptand un raspuns. Un raspuns, nimic mai mult.

Un feed-back cum imi zicea frumos un copil.
Un raspuns, nimic mai mult.

Nota: din motive pe care nu o sa le spun aici, aceasta postare nu permite comentarii.







__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic