joi, 19 aprilie 2012

Exercitiu cu o foaie de hartie

Cititorule, imagineaza-ti ziua de azi ca o foaie alba, imaculata pe care poti sa scrii ce vrei, poti sa desenezi, poti sa faci exercitii de matmatica sau sa tragi aiurea linii..... poti sa faci ceea ce doresti tu cu ea.




Ce ai face cu aceasta foaie ?

Aaaaaa..... ti-am spus ca niciodata nu o sa mai poti schimba ce ai facut ? 
Am furat guma de sters hahaha....

Mult spor sa ai !

PS> Ti-am spus ca e un exercitiu ? Am mintit.
Foaia cu pricina este exact viata ta si ar trebui sa ai grija ce faci cu ziua TA de azi.




__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

10 comentarii:

  1. e super ce faci tu, adica macar ne permiti sa exersam ce vrem pe acea hartie, adica ne acorzi libertatea sa experimentam, dar ce sa spun cand cei din jur nu te lasa sa faci ce simti ci doar ce cred ei ca trebuie si e potrivit pentru tine. Tu esti cazul ideal, dar traim intr-o lume in care de cand ne nastem, presiunea celorlalti este imensa si-ti trebuie multa ' nesimtire' si putere, ca sa spun asa, sa faci ce simti, macar atata libertate... iar a fi responsabil de propriile mazgaleli ... he he ce este aia !!!! Multumesc :) !

    Un boboc

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Un boboc - ce zici de faptul ca si cei care cedeaza la presiunile celorlalti fac si ei o alegere 'voita' cedand.... ceea ce implica si responsabilitatea cedarii ??

    Cine te opreste sa faci ce vrei TU in fiecare clipa ?

    Poti sa ii tragi un pumn in nas sefului de exemplu daca te jigneste, poti sa iti dai demisia, poti sa lasi tot si sa pleci in Argentina pe jos daca vrei lasand tot in urma ta..... poti face orice.

    Dar orice alegi, sa stai cu un sef imbecil, sau sa faci excursia in Argentina e responsabilitatea ta, cu toate urmarile alegerii facute.

    E greu de perceput ca si acceptarea unei situatii aiurea e tot alegerea fiecaruia.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cine ne opreste ??... pai pretul la intretinere, impozitele, hrana zilnica, si altele, deci necesitati, nu vorbesc ca ne dorim nu stiu ce avioane, iar daca am alege sa facem cum simtim atunci nici in lume asta nu am putea trai, ci doar sa ne izolam undeva sa stam in cort desi si acolo tot ar veni cineva sa-ti ceara o taxa ceva, iar daca ai familie, iar nu poti ca esti responsabil pentru ai tai si uite asa trebuie sa ne adaptam cum putem acestei lumi. Asta e o lume care nu vrea oameni liberi chiar daca noi vrem sa fim, si am spus mai sus cine ne opreste... si ma intreb cum sa-i dai sefului una in nas hi hi, sau hai sa ne dam demisia macar, in conditiile astea.... Ca teorie suna perfect si ai dreptate dar...
    Oricum ce primim de la viata e rezultatul a ceea ce am desenat in caietul ala nuuu, o meritam, asta e in final.

    Un boboc

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ai facut ziua mai frumoasa, Spiri...ia sa fug io la pozat :)
    Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Un boboc - crede-ma, stiu tot ce spui.

    Hai sa spun altfel.
    Daca ai avea 100 milioane euro nu ti-ar mai pasa de "pretul la intretinere, impozitele, hrana zilnica, si altele, deci necesitati...".

    Care ar fi diferenta intre Un boboc care se uita la ele si Un boboc care nu se uita avand cele 100 milioane ?

    Pai nici una in esenta.
    Un boboc are o foaie alba la indemana, celalalt Un boboc are o foaie galben pai..... ca principiu nu e nici o deosebire.

    Cat despre NEVOI, exista o singura NEVOIE reala: sa iubesti si sa fii iubit. Restul sunt povesti si detalii tehnice. Daca nu platesti tu toate cele enumerate, o sa le plateasca prietenul la care stai sau amanta, sau cel pe care l-ai ajutat vreodata.

    Poti sa mergi la o manastire in munte sa tai lemne pentru casa si masa daca nu ai alta solutie si tot gasesti solutii; stiu de multe ori nu sunt foarte vizibile, dar solutii exista intotdeauna.

    Ce zici sa calci camasi sau sa faci curat in casele oamenilor pentru mancare si loc de dormit ? Pariez ca se poate. Doar ca nimeni nici macar nu intreaba daca se poate asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ April - tu vrei sa ma prinzi in poze cum stau intre florile de par :) ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am citit la sfarsitul zilei. Cred ca am scris ceva de dimineata pe coala acestei zile si poate parea o prostie, dar dupa o infrangere suferita ieri, m-am intors azi pe acelasi teren cu siguranta ca voi pierde iar, dar cu nebunia de-a mai incerca o data. A mers! :)

    Cum spuneai si tu mai sus, cel mai important e sa iubesti si sa fii iubit, altfel suntem ridicoli in goana dupa impliniri materiale. Cu exceptia geniilor fireste :)
    Iubirea insa poate lua atat de multe forme incat ar trebui sa ne simtitm vinovati de lipsa ei.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Claudia - zilele nu au inceput sau sfarsit, ele doar exista si acesta este un adevarat miracol.

    Si zici ca ai facut nebunii azi ? Nici nu indraznesc sa intreb ce :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai fi uimit: shopping. Pentru mine e cel mai mare chin sa-mi cumpar haine. Nu cele de munte, se-ntelege, dar cele de oras, de nunta imi dau motive de stres si bosumfleala. In primul rand pentru ca nu se gasesc in magazine haine pe masura ideilor mele, in al doilea rand pentru ca magazinele sunt varza indiferent de preturi si in al treilea rand pentru ca se gasesc marimi numai pentru "nordice" si nu pentru minione ca mine!

      Dar am reusit! Unde mai pui ca dupa ce le cumpar, le mai prelucrez eu acasa cu masinuta mea de cusut :D Cert e ca o data ce-am cumparat, doi ani nu mai merg la cumparaturi - cel putin :)

      Ștergere
    2. @ MeetTheSun - Chiar sunt uimit, nici o clipa nu m-am gandit la asa ceva :D

      Ștergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.