luni, 13 noiembrie 2017

Credinta noastra cea de toate zilele

V-ati intrebat vreodata ce sta la temelia actiunilor umane ?
Credinta, va spun eu. Credinta.

Credinta in propriile pareri guverneaza lumea toata, tot ce s-a intamplat vreodata in istorie, tot ce se intampla chiar acum, ce fac eu, ce faceti voi, ce face orice om de pe pamant.

Dar va rog, nu intelegeti credinta ca ceva religios. 
Chiar si cele mai simple miscari sunt guvernate tot de credinta. Cand duceti lingura cu supa la gura, aveti credinta in parerea voastra ca o sa nimeriti gura facand acea miscare si nu alta. De aceea o si faceti.

Alt exemplu.
Un berbec merge pe o sosea cu 200 la ora avand credinta ca lui nu i se intampla nimic. Si are dreptate pana cand intalneste un pom care nu e de acord cu el.

Si tot asa puteti si voi sa va "jucati" ca exercitiu de imaginatie cu tot ce fac oamenii, cu toata actiunile lor si o sa vedeti ca am dreptate.

Sper ca v-am ajutat sa vedeti mai bine lumea in care traiti.
Credinta si pace tuturor.



__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.